Årsmøte og invitasjon til å bidra

Updated: Jan 30, 2019

Facebook event her Den 31 januar avholder vi årsmøte på Operaen kl 17.30 - 19.30 (Rom Flagstad, bruk sceneinngangen på baksiden, ut mot badstuflåtene. Vi setter opp skilt og kommer også til å stå og ta dere imot). Oslos varmeste forening holder årsmøte, og DU er velkommen🔥Det blir selvfølgelig gratis sauna. Foredrag av overlege på helseeffektene av badstue og isbading, og av Norges kvinnelige første Wim Hof- instruktør som forteller om metodikken. Gratis og åpent for alle!

Detaljert program:

17.30-17.45 Åpning av møtet og kort beretning om året som gikk og tanker om tiden som kommer, ved styreleder Sverre Jervell.

17.45-17.50 Økonomi. Regnskapet for 2018 legges frem, ved nestleder i styret & økonomiansvarlig Ragna Fjeld.

17.50-18.00 Valg av nytt styre, ved leder av valgkomiteen og sjefs badstumester Aslak Paus.

18.00-18.05 Forslag til justering av foreningens vedtekter ved Ragna Fjeld og Sverre Jervell

18.05-18.20 Inntrykk fra foreningens studietur til Helsinki for å se på badstuer ved styremedlem Daniel Andersson.

18.20-18.30

Spørsmål og forslag fra foreningens medlemmer og deltakere på årsmøtet.

18.30-18.50

«Sauna og isbad, hva med helseeffektene?» av overlege på Ahus Harald Jervell. Introduksjon ved styremedlem Åshild Skadberg.

18.50-19.05 Wim Hof-metoden, hva er det? Og virker det? Av instruktør Monica Rognve.

19.05-19.20

Diskusjon og spørsmål til innlederne

19.30-21.00 GRATIS SAUNA (for dem som har deltatt på møtet) i Skarven.

Vi byr på kaffe og te. Velkommen! Varm hilsen styret i SBHA. Vil du bidra på noen måter? Eller lurer du på hvordan det hadde vært å sitte i styret? Sjekk ut vårt skjema her

293 views