Smittevern

Kjære gjest,

Det er vår første prioritet og gjøre ditt opphold og vårt arbeidssted så sikkert som mulig.

• Har du symptomer på Covid-19, eller er i karantene, må du selvfølgelig holde deg hjemme.

• Alle våre badstuer er varme når du kommer, og de holder minst 70 grader (oftest mellom 90-100 grader).

• Alle som skal inn og ut av området må innom vår antibac-stasjon.

• Det er antibac tilgjengelig ved hver badstue. Vi ber om at du bruker dette ofte.

• Alle badstuer vaskes og desinfiseres mellom hver booking, og kontaktflater som dørhåndtak, badestiger etc. klores flere ganger hver time. Vi ber om forståelse for at tiden din i badstua ved privat booking er noe kortet ned (20-30 minutter).

• På dropin, og hvis du på privat booking tar badstue med personer utenfor din kohort (nære venner eller familie), er det halv kapasitet i badstuene. Dette for at du skal sitte med 1 meters avstand til andre personer. Les mer om kapasitet på de ulike badstuene. Områder der du IKKE skal sitte er markert med X.

• På dropin må du hold deg til en badstue, og sitte på fast plass.

• Vi ber om at du tar med to håndklær, ett til å sitte på inne i badstua, og ett til bading. Du vil få en påminnelse om dette dagen før din booking.

• Badstumester bruker munnbind når hun/han er i badstua og det er gjester der.

Vi er medlem av bransjeorganisasjonen Bad, Park og Idrett. De har bistått oss med veiledning knyttet til smitteverntiltak.

Vi har utarbeidet risikoanalyse og smitteverntiltak i samarbeid med badstuene Salt og Kok, basert på anbefalingene til FHI og Helsedirektoratet.

Ikke nøl med å kontakte oss hvis du har spørsmål knyttet til smittevern.